Rossignol

Alla inlägg den 31 december 2013

Av Bella - 31 december 2013 23:51

Nu är året snart slut, jag är på jobbet och slutar inte förrän 13 imorgon! Trist att inte få fira in de nya året hemma med hundarna, mannen i mitt liv och vänner! Men så kan de va!

Jahopp, va gjorde vi 2013 då? Jag och hundarna...
Wilja tog 1:a pris i Lk1 (och 2:a på pallen)

Zion flytta hem till oss

Och Wilja lärde honom allt hon kunde.......

Det blev mkt miljöträning med syster Jamie och mkt bus!

Vallat både får och ankor

Vi började spåra rätt tidigt, men det tog ett tag innan poletten trilla ner...

Zion blev BIS-valp 2ggr

Många långa promenader, mkt lek, mkt bus, härliga dagar i skogen, lydnads träning, patrull, spår, viltspår, sök, upplet, vallning och mkt mer! Tänk va glad jag är att Vi är ett sånt härligt träning gäng!!

Nu ser vi fram emot ett bra 2014 med tävlingsmål uppsatta! Ska bli så kul! Tänk va jag gillar dom här 2!

Ovido - Quiz & Flashcards