Rossignol

Direktlänk till inlägg 6 april 2015

Dagens sök

Av Bella - 6 april 2015 21:45

Dagens sök pass!

1. Flying station 1
2. Flyings station 1
3. Flying station 1
4. Flyings station 1
5. Flyings station 1
6. Flyings station 1
7. Flyings station 1
8. Stilla från stigen station 1
9. Flyings station 1
10. Flyings station 1
11. Flyings station 1 MARKERING
12. Flying station 1
13. Flying station 1
14. Flyings station 1 (han springer ut utan "kontakt" med mig dvs en meter för långt bort från min sida, hejdar honom och skickar om), synlig figg
15. Flyings station 1
16. Flyings station 1 synlig figg(jag skickar snett och tar tillbaka honom och skickar om rakt) )

Gick fint, och gjorde en kanon markering med lösrulle! Hejja!!

Glömde ha med vatten på stigen så vid ett skick stannar han o dricker för att sen fortsätta fram o ta figg! Dumt av mig!

Hade öppen figg i slutet på ena sidan o andra sidan plocka jag in figgen närmre stigen! Bara för att fortsätta köra några skick till trots att han är trött!

Super nöjd! Var ett tag sen vi körde flyings då vi nu tränar station 2 och markeringar. Flyings ska in sen igen när station 2 och tomslag sitter till (Typ) 100! Men först, nöta på grundträningen!





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella - 20 december 2016 15:26

Jaha då är året snart slut! Vi hade ett mål under 2016 och det var att ta en fucking jävla pinne i agilityn. Vilket vi gjorde! :) Vi har haft jävla otur och oflyt i brukset. Vi har 2godkända resultat i lägre sök och ett i lägre spår. Vi borde var...

Av Bella - 24 september 2016 19:12

Idag mötte vi upp Paula o Jaxen runt lunch. Vi la varsitt spår till varandra och medans de fick ligga körde vi upplet. Zion har bestämt sig för att han bar kan gå Max 30m ut på djupet o sen.. Vi måste komma över den gränsen och tränar därför nu bara ...

Av Bella - 4 juli 2016 12:21

Igår åkte Maja o Jag till Järfälla för Rallytävling med Wilja o Link och exteriörbeskrivning för Zion. Wilja var först ut och gjorde en jättefin runda! 97/100p fick vi! 1p neddrag för att jag utförde ett moment (snurr) för långt ifrån en skylt oc...

Av Bella - 2 juli 2016 10:13

Vi har vart igång lite med tävlandet nu med blandade resultat. Godkända i lägre spår och sök. Nya tag i höst är planen. Vi va till Köping o tävla LK3 med ett första pris och uppflyttade till Elitklass. Planen där är att börja träna nya elitmoment...

Av Bella - 26 maj 2016 21:31


I helgen som var tävlade vi lägrespår. Jag hade önskat att vi hade kamera med i skogen då jag va helt galen i skogen! Zion kom igång fint, 10-10 spårupptag. Spåra fint fram till 1:a pinnen.. Sen drog han iväg fint över en väg o sen hade vi ett tapp d...

Ovido - Quiz & Flashcards