Rossignol

Alla inlägg den 8 januari 2015

Av Bella - 8 januari 2015 23:04

idag har jag vart ledig, mkt skönt! Jag sa till Henning att det skulle bli så skönt att inte ställa nån klocka utan bara sova tills jag vakna... 7.30 vakna jag!! Jahopp... Rasta hundarna och gick o la mig o somna om, sweet! Sen strosa jag runt hemma i pyjamas fram till kl 16 ungefär!

Jag packa ner pannkakor i träningsväskan o åkte till klubben..
Vi kolla av Zions överlämningar i markeringarna på en öppen figg på 50m avstånd och en dold figg på också långt avstånd! Gick utmärkt!!

Vi tränade skall, kryp och FF med fokus på höger halter, som kan bli aningen sneda.. Kul men blött!

Vi intog en pannkaksmiddag på klubben och åkte sen till Bålsta och simträna! Wilja fick simma 10 min och Zion ca. 20 min. Wilja blir helt slut efter 10 min, dels för att hon inte är en sim hund, hon är en strand hund, ni vet dom som står på strandkanten och väntar på att man ska kasta i en boll och då simma o hämta den o sen stå på strandkanten igen.. Och dels för att hon får panik innan hon kommer i , hon vill i men törs inte.. Men vill ju så gärna att hon ska få vara med o göra nått men hon kanske blir gladare av att bara följa med o vakta en boll.. Haha! Nej men man kan ju vibba där också, så de eller gåband får det nog bli framöver!

Inatt sover Jejjan här! Mysig brud alltså!

Ovido - Quiz & Flashcards