Rossignol

Alla inlägg den 23 oktober 2014

Av Bella - 23 oktober 2014 11:06

Igår när jag kom hem från jobbet vid 18.00, så tänkte jag att det skulle bli skönt att slänga sig på soffan efter ett ungefär 34 timmars pass! Men jag ändrade mina planer o böt om och åkte till klubben ist! Lydnads träning fick det bli! Zion va pepp och genomförde alla moment med mycket väl godkänt resultat!
Fjärren på planka med störning av tränande hundar och bla. maja o Jamie som tränade hoppet precis brevid med boll kast och tjo&tjim, klarade han också med en guldstjärna i kanten! Han har verkligen fina skiften, i mina ögon!
Nu när han kan skifterna på planka med mig mella 5-10m bort så tränar jag stadgan mellan skiterna! När det sitter, ska jag plock bort plankan, har jag tänkt!

Rutan har jag börjat träna om! Eftersom att den alltid gick 50/50 bra o dåligt! Så ska jag testa en annan metod! Snackade lite med Mariah och fick tips om target! Så nu har vi börjat om lite m rutan! När den väl sitter så börjar vi nog känna oss tävlingsklara för 2:an !

Ovido - Quiz & Flashcards