Rossignol

Alla inlägg den 27 november 2014

Av Bella - 27 november 2014 20:39

Pass 4; Samma upplägg som tidigare pass men nu med 10 meters avstånd..

Ingen skillnad på Zion beroende på avståndet, så vi körde på!

Första filmen, pinnen halv gömd i gräset brevid M:s öppna pinnar...


Nästa gång, min pinne öppen i mitten av M pinnar



Sista gången, plockade Maja bort flera av sina pinnar och la ut endast 4 av hennes pinnar och jag  la min pinne i mitten. 



 

Bra jobbat lille röd!


Nu har vi nått veckans mål, blir en sväng vittring i imorogn med, samma upplägg som idag och sen är det jobb för mig hela helgen. Är nöjd att vi uppnådde veckans mål och tycker Zion jobbat super fint alla pass!!


Idag fick Wilja spåra och Zion fick träna markeringar på dolda figgar! Vi byggde 3 legor på klubben! Han går verkligen igång på lådor och häftiga gömmor! Jag med.. hahah!!

I kartongen gjorde Maja ett hål som hon stack ut rullen ur..


     



När alla hundar var bruks genomkörda så intog vi en Gorby pirog middag inne i klubbstugan och sen blev det lydnadsträning i inomhushallen! Zion fick prova på tungapporten och metallapporten bla. Coolt med tungen tyckte han, lite äckligt m metallen.. men han gjorde dom båda bra!!


Imorgn blir det upplet innan kvällsjobb!


Ovido - Quiz & Flashcards