Rossignol

Alla inlägg den 17 december 2014

Wow

Av Bella - 17 december 2014 16:07

vilket sökpass vi fick till idag!

Rutan var inte så öppen men vi fick till det så sjukt bra, figgarna såg mig på stigen och kunde ställa sig rakt ut från mig men jag o Zion såg inte figgarna! Men eftersom att jag hade så grymma figgar idag så visste jag att dom stod rakt ut från mig! Det blev alltså halvdolda, precis som jag ville ha det! Zion gick rakt o fint 11 skick! Fick även denna gång hejda honom endast en gång då han ville sticka ut en bit bort från mig! Vi la även in 2 markeringar. Första gången han gör det i sök arbetet! Och det var inga konstigheter! Markerade jätte fint! Körde flyings hela vägen sen efter markeringen så blir det ju ett stilla skick från stigen, vilket vi kommer träna också ifall man behöver styra lite!
Är super nöjd med Zion idag! Vilken grabb!

Wilja fick spåra och så tog vi en härlig promenad i snön med 3 röd-rävar, Zion,Ila och Viggo!! Underbart!!

Ovido - Quiz & Flashcards